sobota, 19 czerwca 2021

Kolczyki na lato

 

📍 Dawno tu mnie nie było🙆, ale nie znaczy to , że nie działam. 
Działam, czasu na wszystko brak, zawirowania życiowe są, koronki nadal powstają i powstawać będą. To by było na tyle względem wyjaśnień, nie będę się rozpisywać bo czasu szkoda. ;)

Żar się z nieba leje... nareszcie ciepło!
No może troszkę za ciepło, ale tyko troszeczkę😉
Powstało koronek, oj powstało ...
Dziś mam dla Ciebie kolczyki na lato.
Na lato, dlatego że takie filuterne, do letnich stylizacji idealne.
Kolor to pudrowy róż. Zrobiłam je na metalowej bazie z dodatkiem kryształków i z podwieszonymi kolorowymi  chwościkami. 😍
 No świetne są, dodadzą Ci uroku, lekkości, romantyzmu. 
 Największą zaletą frywolitkowych kolczyków jest to, że są inne niż jakakolwiek biżuteria, Zachwycają każdego! 
 Gwarantuję, że nie zostaniesz nie zauważona😇😘
 Ta para jest dostępna. ...
 Nosiłabyś? 
Pozdrawia Cię  Mod.Ada i mua czyli Joanna Szmajda Koronka z Pasją
💁 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz